Aki nem sokat tököl… :-)

Mi lenne, ha én is jönnék? – Ó, hát szerintem az nem fog menni, én is már alig kaptam szállást itt és itt…. Hát jóvan, majd legközelebb. Na, megyek is, mert meló van. – Oks.

ÖT PERC MÚLVA

– Figy, felhívtam a nőt, átvariálták a szobát, nem a kétágyasban lesztek, hanem miénk az apartman, ahová egyébként csak ketten mentek volna, de nekik ugye jó az a kétágyas, ami a tiétek lett volna – tudsz követni? Szóval külön szobátok lesz a gyerekkel meg nekem is külön szobám lesz a horkolásommal, egyszóval én is jövök és TÖK jó lesz! Na, megyek is, mert meló van.

Aha. Neked is jó reggelt! 😀 😀 A létszám pedig háromra növekedett. Még valaki????????????? Mert esetleg van néhány pótágy a padláson… azt is el tudjuk intézni….  😀

5 thoughts on “Aki nem sokat tököl… :-)

  1. Nem ér kicikizni! :):):):):) Menni akartam és akkor nincs lehetetlen csak tehetetlen mint tudjuk. :):):):)

Hozzászólás