A serbli új élete :)

Az egyik düledező ház még düledezőbb fészerében találtam ezt az alkalmatosságot. Nem, nem dőlt rám az egész kóceráj, jól vagyok. 🙂 És lopás esete sem forog fenn, mert lakatlan volt a környék, ezt a kis cuccot is úgy kellett kitúrni a limlomból, csak a füle látszott ki – sztem tökszép. 😛 😀  Vasláboska. Böf burginyont azért nem főznék benne, de lehet benne tartani krizit vagy bogyós akármiket. Igaz, rája van írva, hogy”Austria 14,5″, ez nem tudom mit jelent, de mi tudjuk, hogy az Őrségből van és ez a lényeg. 😀

Reklámok

2 thoughts on “A serbli új élete :)

  1. éppen most taroltam le a kertet bogyós ág ügyében … ősz van, na 🙂 De a serbli is aranyos hozzá 🙂

  2. Bementél, csak úúúgy? És turkáltál? ….baffki, ilyenkor mééé nem vagyok ott?

Vélemény, hozzászólás?

