Ködölős :)

Úgy látszik, tényleg elkapott az őszi fíling, hogy ilyen postokat írok… 🙂 De az előzőről eszembe jutott ez a maga nemében szépséges reggel tavalyról. Korán volt, a társaság még aludt. Fázós vagyok, mégis vonzott valami kifelé… talán éppen az, hogy nem tudtam mi van odakint, mert az ablakon kinézve a reggeli ködben alig láttam még a szomszédos református templomnak is a tornyát pedig igazán közel van, a Napot pedig csak valami alig-alig látható picike halvány pötty jelezte.

Pulóvert veszek, sálat a nyakam köré. Az Őrszemből kilépve alig látok el a környező házakig, hamarosan eltűnök én is a gomolygó ködpamacsok között, szinte a bokám körül is fehérség kavarog. Olyan hideg és nyirkos és lehet, hogy barátságtalan is… mégis van benne valami misztikus, ahogy megyek fel a dombra és tényleg alig látok az orromig.

Azt gondolom, ezeken a képeken majd semmi nem lesz, legalábbis semmi jó… hiszen meglehetősen maradi és teljesen amatőr módon néha még mindig azt hiszem: a fotózáshoz fény kell és napsütés… de aztán kiderül, hogy számomra ezek a képek teljesen visszaadják annak a templom-szeri őszi reggelnek a hangulatát.

Reklámok

5 thoughts on “Ködölős :)

  1. Erre (is) emlékszem. Ahogy kelt fel a nap, úgy tűnt el a köd semmi perc alatt, pedig előtte a Csörgőszer táblát sem láttuk. 🙂

  2. Ja, tényleg, te meg arrafelé mentél fel előző nap… emlékszem, még a Zolit is vitted. Kár, hogy ilyen messze laksz, mert a lusta kölke velem nemigen akar kirándulni jönni – veled meg rögtön hajlandó volt. Ki érti ezt? 🙂 🙂

  3. Hú, ne tudd meg… borsódzik a hátam, ahogy nézem a képeket: szinte ottvagyok… ottvagyok minden ilyen őszi reggelben, jobbanmondva OTTHONvagyok ezekben a reggelekben…. furcsa, torokszorítóan boldogságos érzés, hogy ezt át lehet élni újból és újból… hogy van olyan, ahol “jó ottlenni, megélni, benneélni, átélni”.
    Háttudod….. most szebbé tetted a reggelem:)

  4. Jé! Nem gondoltam, hogy pont ezzel a posttal lelkesítelek fel titeket… 🙂 🙂 Egyébként én sokáig úgy voltam, hogy akkor van “jó idő”, ha hét ágra süt a Nap…. aztán valahogy megtanultam felfedezni a többi időjárási formát is… 🙂

Vélemény, hozzászólás?

