Síró fenyők

Mi az érdekes egy farakásban…? Gondolom, semmi… de nekem tetszik, ahogy a frissen kivágott fenyők törzsén kiülnek a gyantagyöngyök és mézesen csillognak a napsütésben…. próbáltam is keresni valami idézetet a fák haláláról vagy ilyesmiről, de igazából nem is kell mindent ilyen depisen felfogni, hát kivágták a fákat, kivágták, biztos megvolt az oka, és majd ültetnek helyettük másikat. Aztán az is tetszik, ahogy Felsőmarác közelében a vékony törzsekből falat építettek, magasabbat még a traktornál is… eszméletlen jó illat van, alig bírom otthagyni, erősen gondolkozom, hogy valahogy becsempészek az autóba egy kis fűrészport… hátizé… meglehetősen pihentagyú ötlet, de szerencsére nem tudom megvalósítani, mert nincs nálam semmi, amibe beletehetnék néhány marékkal. Hát ennyit a fjordokról farakásokról. 🙂

Reklámok

3 thoughts on “Síró fenyők

  1. Igen.:)Eszméletlenül jó illat van az erdőben, nálunk pl. most májusban is.Csak ki kell nyitnom az ajtót és az ablakot is, és már szívhatom a bódító édes akác illatát.Hmmm.
    Szép az élet.:)Megérdemlem én ezt?
    Jó volt olvasni.

  2. Jajjj de jó ez az oldal. Örülök, hogy megtaláltam. Pesten lakom, de én is megélek néhány szép pillanatot. Kertvárosi részen élek és minduntalan szebbnél szebb illatok kísérnek az utamon. Biciklivel járok dolgozni (ez a szabadság!!!) és egyre többször rácsodálkozom mindenre. Reggel a békák versenyt harsognak a patak mellett és nagyon viccesek! Viszont amiért írtam, augusztusban az Őrségben fogok nyaralni!!!!!! Nagyon várom. Szerintem ez lesz az a hely, ahová örökké vissza fogok vágyni. Nem tudom Te ott élsz-e, de a képek magukért beszélnek. Minden kép egy sóhajtásnyi szépség!
    Üdvözlettel: Tünde

  3. Szia, én is Pesten (Budán) lakom, de amikor csak lehet, megyek. Jó lesz neked is! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

